Tisdag

Jag är så trött!
har ont i varenda muskel jag har i kroppen tror jag... okej axlar och lår... hihi
jag är även så grymt trött så att jag skulle kunna somna där jag sitter..
jag ska släpa mig in i duschen och mjuka upp kroppen lite med varmt vatten hihih (:
imorrn börjar jag halv 1 så det blir nog träning innan om jag inte är totalt död imorrn...

om ca 1 timme och 25 min nalkas det handbolls match! Sverige - Danmark.
Hejja sverige!

och såhär känner jag mig just nu!
huvudvärk och ont i ena sidan av nacken...
Det blir en tidig kväll ikväll..direkt efter handbollen!
 om jag inte har blivit as taggad som dom senaste gångerna....


Nu mot duschen!

Tack och hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0