Torsdag

åkte till skolan vid halv 8 idag vilket betyder att jag fick 45 min sovmorgon (:
sen så blev jag självklart tvungen att springa till bussen för att inte missa den...
kommer till skolan åså är inte magnus (mentor) där. vi som inte har praktik ska alltså komma dit och hjälpa till med saker.. denna dag skulle vi städa i ljudstudion.. men det blev ju inge av..
så vi drog tillbaka till härnösand där jag gick och tränade i va 1 timme (:
kämpade på ganska bra faktiskt (:
gick även på hm och fann en ny foundation för endast 50 riksdaler och som egentligen kostade 185..

nu på eftermiddan så har jag fixat lite i min hylla..as fint blev det (:
fixade så jag har nu två hyllor med skor istället för att dom ska stå och trängas i garderoben..mina små älsklingar ska ju inte få stå ut med sånt... (:
Före:


Efter:



hittade även mina bebisar!
ska aldrig slänga dom aldrig någonsin


flitigt använda är dom också!


Senare.. om ca 1 timme nalkas det handboll också!
Sverige - Polen
vinner dom inte åker jag personligen ner och spöar dom! hihih

Tack och Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0