Onsdag

har nyss kommit hem, eller för ca 30 min sen.
började dagen med en halvtimmes sovmorgon sen mot gymmet där jag hurtade i ca 1 timme och 40 min. as skönt vare och då hade jag gott om tid innan bussen till sundsvall gick. kommer fram till skolan och får höra att magnus är utomlands kul då, då vare bara att vända och åka hem igen.

annars då?
jo helgen i sthlm var grym eller ja ahah funfunfun.
började fredagen med tågresa ner mot stockholm med frida och lia, sen kom lotta och mötte mig på centralen (:
sen bar det hem till hon, sen så hälsade vi på våra släktingar på värmdö.
på lördagen blev det shopping, inte så mkt dock men det räckte (:
sen melodifestivalen och sen lite utgång, söndagen bestog av middag med gänget och sen handbolls kvalet.
vi hade ganska bra platser faktiskt (: vi såg liksom allt :D
sen på måndagen begav jag mig hem redan 8.30 så jag kom hem i lagom tid(:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0