Onsdag

Gaaaaaaaanska längesen jag skrev. har inte orkat har varit för slapp...
ahaha nä men just nu sitter jag i övik. och ska väl strax bege mig in mot stan. mami och dom skulle tydligen gå på stan såatte.
min buss går 13.45 så kommer jag hem lagom tid tills innan handbollen börjar (:
kanske ska ta 15.45 ? då kommer jag hem alldeles innan handbollen börjar...
Sverige-Slovakien går av stapeln i kväll på Tv10. alltså den första matchen på borta plan. dom spelar även på söndag i stockholm på hovet, och då kommer vi att finnas på plats och raportera live.. eller? aaha nej :P
nä men jag beger mig ner mot sthlm redan på fredag för att softa lite träffa syster min och fredrik (:



ajaaa toddles :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0